1 2 3 4 5

22.1.19

Досвід у сфері «обіймів»


Напевно, немає у світі людини, котра не полюбляє обійми. І тут можна навіть посперечатися. Що приємніше: дарувати чи отримувати їх від близької людини? А якщо людина буде зовсім вам незнайома? На ці та інші питання я спробувала знайти відповіді.


Психологічна студія ЦДЮТ, 22 січня 2019 року провела акцію до Всесвітнього Дня Обіймів. Метою заходу було подарувати усмішки та «пригостити» обіймами усіх відвідувачів освітнього закладу.
Тільки-но завітала я до місця зустрічі, на мене налетіли вихованці гуртка психології. Трішки розповівши про Всесвітнє свято, кожен по черзі мене обійняв- так я стала першою добровільною «жертвою». Насправді, таке дружнє і жваве привітання спочатку спантеличило, але було приємно і навіть зблизило з подальшими колегами. Роздавши кожному учаснику таблички із написами «обіймись та посміхнись» і «обіймайтесь на здоров’я», ми вирушили до справи.
Учасники акції зустрічають відвідувачів ЦДЮТ
Організатори попрацювали на славу. Хол був прикрашений яскравими повітряними кульками та стіннівками з науковими фактами про звичні нам обійми, а музика, що лунала, підіймала всім настрій (особисто мені навіть додавала трішки впевненості).
Завдання полягало у тому, щоб я підходила до людей, розповідала  про акцію, а потім пропонувала їм свої обійми. Також, кожен бажаючий мав змогу зробити зі мною селфі. Спочатку було важко. Я не тямила, як підійти до відвідувачів, розповісти потрібну інформацію, а тим паче зробити таку божевільну на перший погляд пропозицію. Знаєте, мене дуже хвилювала реакція оточуючих і не дарма, бо вона таки була різною. У когось здивування, а в когось навпаки - весела усмішка. Якби не войовничий дух моєї команди, я не зробила б і кроку вперед.
Щирі обійми учнів ЗЗСО №20
На моєму шляху траплялися різні випадки. Інколи люди були настільки приголомшені моїм зверненням до них, що не відповідали взаємністю на мої щирі наміри і просто проходили повз. Але завдяки небайдужим, загальне враження від усього дійства склалося гарне. Точно можу сказати, що я залюбки буду приймати участь у подібних акціях.
До речі, а ви знали скільки обіймів кожному потрібно і чим це корисно? Науковці стверджують, що людині на день потрібно мінімум 4-х обіймів для гарного настрою, а для покращення та підтримки здоров’я не менше 8. І якщо, ви бажаєте зробити гарну кар’єру, то вам потрібно 12 обіймів удень.
Не дивлячись на те, що люди для мене були не знайомі,(як і я для них) тісні обійми не втратили свою цінність. Між контактом з звичайними перехожими і близькими, я знайшла тільки одну різницю: тобі важливо побачити реакцію іншої сторони, якщо дія виконується із незнайомцем, та приємні відчуття при цьому нікуди не зникають.
Завдяки цьому експерименту я дала відповіді на хвилюючі запитання, а ще, отримала цікавий досвід та хвилю неймовірних емоцій. Найприємніше у цій справі, все ж таки дарувати, аніж отримувати «обіймашки».
Маргарита КОЧЕТКОВА,
учениця 10 класу
Світлини-Аліни Стельмаченко,
учениця 7-Б класу





Немає коментарів:

Дописати коментар