1 2 3 4 5

15.11.19

Єва Бажан: «Танець - це мої серце та душа!» »

Яскрава особистість і цілеспрямована дівчина Єва Бажан – учасниця хореографічного колективу «Aura studio». Маючи неабиякий талант від народження, вона продовжує удосконалюватися та ні на мить не зупиняється на шляху до своєї мети.
-Як довго ти займаєшся хореографією? Розкажи, з чого все починалося? 
-Танцями займаюсь з чотирьох років. Все почалося з того, що я постійно танцювала якісь викрутаси вдома і мама вирішіла, що треба йти до танцювальної студії. На той час вибір пав на ту студію, де танцювала моя старша сестра Катя. 
-Чому ти обрала саме цей стиль танцю? 
-Справа у тому, що коли я тільки починала займатися танцями, усім маленьким дівчатам хотілось (я у тому числі) мати яскраві костюми, фарбувати очі та губи і, звичайно, мати красиве, довге волосся. Зараз я ловлю себе на думці, що східні танці дуже витончені і по-жіночому привабливі. У цьому хореографічному стилі богато фольклорних направлень народів різних країн. Це Єгипет, Туніс, Сірія, Іран, Ірак, Александрія, Нуба, Мороко та інші. 
-Кого ти вважаєш прикладом для себе у світі хореографії? 
-Дуже важке питання (посміхається). Як що говорити саме про східні танці, то прикдом для мне є декілька зірок міжнароднього значення, а саме Катерина Олейнікова, Діана Гнатченко, Анна Чіпець та Ваагн Тадевосянй. Але є ще багато талановитих, знаменитих танцівників і педагогів. 
-Розкажи про свій танцювальний колектив, що в ньому особливого? 
- «Aura studio» - професійний хореографічний колектив! Наші тренери: Застрожникова Людмила Миколаївна та Лисенко Марина Сергіївна - дуже віддані і завзяті люди у своєї справі. Усі групові та сольні постановки для дівчат, костюми та образи для кожної учасниці вигадують саме вони! Дівчата, які займаються у колективі теж дуже талановиті і вже мають купу нагород. Дуже люблю їх усіх! 
-У яких конкурсах брала участь? Чи здобувала нагороди? 
-Так, звичайно. Це різноманітні Всеукраїнські та Міжнародні конкурси. Наприклад: «The way ti stars» (м.Київ), «Звезда востока» (м.Хар
ків), «IUDE» (м. Одеса) та безліч інших. В особистій галереї маю багато нагород: понад 150 медалей, 10 кубків та дві корони за змагання. 
-Який момент чи подія у твоїй діяльності був найфеєричним, таким, що запам’ятався назавжди? 
-Усі були прекрасні. Але у пам’яті закарбувався момент, коли посіла 2 місце у рейтингу по Україні у 2018році і поїхала представляти нашу державу до Чехії. Цього ж року мені вдалося виступити під акомпанемент Єгипецького оркестру у Києві та посісти призове місце. 
-А моменти розчарування траплялися? 
-Звісно були, без цього не було б розвитку. Розчарування – це мотивація, головне правильно це сприймати. Зараз я не реагую на невдалі виступи чи неуспішні результати, а намагаюся працювати ще більше та вдосконалювати свою майстерність. 
Тріумф на конкурсі «IUDE» (м. Одеса)

-Як тобі вдається поєднувати власні виступи із навчанням у школі? 
-Дуже тяжко! Але я стараюся поспівати в усьому. Мама мені дуже допомагає! 
-Що для тебе значать танці, та які почуття викликає у тебе? 
-Танець - це мої серце та душа! 
-Що ти порадиш людям, котрі тільки починають танцювати? 
-Головне моє правило — НЕ СОРОМИТИСЬ! Як що ви насправді любите танцювати, не має значення, які танці вам подобаються. Не втрачайте наполегливості та даріть людям найкращі емоції від вашого хобі - від танцю! 
Інтерв’ю підготувала
 Вероніка ЛЕРНЕР
Світлини з власного архіву героїні. 

Немає коментарів:

Дописати коментар